12 juni 2011

jarig zijn en vaderdag

Tsjongejonge...dat wordt een druk weekend komende week. Zelf ben ik zaterdag jarig, mijn dochtertje is zondag jarig en het is ook nog eens vaderdag dan.

Nu wil ik vaderdag niet zomaar voorbij laten gaan. We hebben onze viertafel (lees: brede verwarming) al ingericht voor vaderdag. We hebben de cadeautjes al in huis, maar wat zou ik de kinderen eens kunnen laten maken?
Zelf dacht ik aan een gevarendriehoek voor de auto. Zo'n kleintje met daarin bijv. de allerliefste papa van de wereld. Maar ja, waar haal ik zo'n plakding voor aan de ruit?

We proberen met elke verjaardag ook gelijk een uitje als gezin te doen. Mijn dochtertje wilde graag ponyrijden, dus gaan we zaterdagmorgen ponyrijden en daarna pannenkoeken eten in het park. 's Middags en 's avonds komt er dan visite. En dan de traktatie... Mijn dochter wordt vier, dus het wordt een traktatie voor de peuterspeelzaal. Ik zat te denken aan kinderappeltjes op een stokje gedoopt in chocoladeglazuur en met discokraaltjes op de top. Als je het leuk verpakt in folie met onderaan een spekje dan heb je net een megalolly.Maar wat een werk haal ik mezelf weer op de hals ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-