12 juni 2011

Museumjaarkaart

We zijn gisteren in het speelgoedmuseum in Deventer geweest. Een prachtige poppenhuistentoonstelling en veel mooi oud speelgoed. De speelzolder stelt niet zoveel voor en binnen een uurtje sta je wel weer buiten. Maar erg leuk om te combineren met een dagje Deventer. Prachtige oude stad met een ontzettend gezellig centrum.



Zit erover na te denken om een museumjaarkaart aan te gaan schaffen. Wat kun je met zo'n jaarkaart in veel leuke musea. Bijvoorbeeld in het Archeon, Bijbels openluchtmuseum, Ecodrome, Muiderslot, Anne Frankhuis, Speelgoedmuseum, Openlucht museum, Nemo, Museum voor de communicatie. Echt super. Helaas zijn de kaarten wel wat duurder geworden. Een volwassene betaalt 40,- p jaar en een kind 20,- p. jaar. Mijn oudste dochtertje is (bijna) 4, dus ik moet mezelf sterk afvragen of ik zoiets nu al moet aan schaffen ipv over een paar jaar, maar wat een leuke uitjes kun je maken met deze jaarkaart!

1 opmerking:

  1. Ha Marjolein,

    Dit is inderdaad erg leuk om te doen. Maar als de oudste 4 is zou ik nog even wachten. Met een jaar of 6 a 7 begrijpen ze er toch meer. Dan kunnen ze lezen en dat maakt het wel een stuk leuker voor ze.

    Groet, Lin

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-