30 juni 2011

Op naar een nieuw hoofdstuk

Gisteren dan toch echt afscheid genomen van alle lieve collega's. Wat heb ik een prachtig afscheid gehad en wat was het gezellig. Nu, na eerst vakantie te hebben gevierd, op naar een nieuw hoofdstuk in ons leven.

In de auto naar huis hoorde ik dit lied van Sela. Het gaat erover Gods wil in alle dingen te doen en Zijn weg te gaan. Prachtig lied en tegelijk een bevestiging voor de belangrijke stappen die we gaan zetten in het komende half jaar..

'k Ben zo dankbaar dat ik nu full-time voor de kinderen mag gaan zorgen en daarnaast nog het vrouwenwerk mag doen bij de ICF. Onze God is goed!

Hieronder een paar foto's van onze kids:







3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je het afscheid zo ervaren hebt. Je muziekje luister ik straks even

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder, een hoofdstuk afsluiten en een nieuw hoofdstuk starten. Een bijzonder punt in je leven. Ik vind het mooi om te lezen!
    Enne.. bedankt voor je bezoekje op onze blog (zodoende ontdek ik nu jouw blog).Nu ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe je bij ons terecht bent gekomen..:)

    Groetjes Petra (the Newhouse family)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via via kwam ik op je blog, wat een mooie blog! Ga zeker even verder lezen! Fijn om (weer) geinspireerd te worden om te leven zoals Spreuken 31 het zo mooi zegt... Even een kort vraagje: heb jij (ook) een tweeling? Ik zag namelijk een foto van je jongste 2. Ik heb namelijk zelf sinds bijna een half jaar een tweeling (en heb daarboven nog 3 kids), vandaar ;-)

    Groetjes, Mirjam
    http:mirjamsquilt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-