31 augustus 2011

Uitgeput

Soms kun je zo uitgeput zijn van wat dit leven met zich meebrengt. Een huishouden draaiende houden, afspraken, verjaardagen en dergelijke niet vergeten. Proberen een goede moeder en/of echtgenote te zijn. Misschien worstel je met zonde of ben je ernstig ziek. Misschien ga je door een moeilijke beproeving heen.

Ik wil je graag bemoedigen met het onderstaande filmpje en de tekst uit psalm 62.

Vind rust in God alleen en stort je hart uit voor Zijn aangezicht. God is ook voor jou een toevlucht! 



Psalm 62: 8 en 9
 
In God is mijn heil en mijn eer;
mijn sterke rots, mijn toevlucht is in God.
Vertrouw op Hem te allen tijde, volk;
stort uw hart uit voor Zijn aangezicht.
God is voor ons een toevlucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-