10 januari 2012

God voorziet- Yahweh Yireh

Eindelijk is het zover...volgende week krijgen we de sleutels van onze nieuwe pastorie!

We zijn ongelooflijk gezegend in wat we hebben ontvangen. Ook hebben we opnieuw gemerkt dat onze God voorziet! Hij is daadwerkelijk op de hoogte van elk detail van ons leven en Hij heeft ons opnieuw verbaasd doen staan over Zijn almacht. Ik ben zo dankbaar dat ik bij Hem mag horen!

Een aantal voorbeelden van Zijn trouwe zorg zijn bijvoorbeeld dat we een huis vlak bij het bos, strand en heide hebben gekregen. Zo dankbaar om daar te mogen wonen, na jaren in een flat te hebben gewoond. Nog een voorbeeld is dat er genoeg kamers zijn voor ons allemaal en dat mijn man een prachtige studeerkamer heeft gekregen. En dat we ALLE tuingereedschap, tuinstoelen, tuinverlichting, opbergkasten ed hebben gekregen van de erven van de overleden bewoners van het huis. Vanaf een flat komend hadden we helemaal geen tuingereedschap en nu hebben we alles, zelfs een bladblazer ;-) Mijn man en ik wilden graag een hometrainer om thuis ook wat aan sport te kunnen doen en de erven boden ons gratis een hometrainer aan. Ik heb op MP op meubeltjes geboden en juist de meubeltjes die ik erg mooi vond gingen voor een klein prijsje weg. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben zo dankbaar dat de Almachtige, de Heilige God van ons afweet en alle dank is voor Hem in Zijn trouwe zorg!

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk nieuws!
    Heel veel succes met de verhuizing!
    Onze predikant heeft onze gemeente in oktober verlaten en preekte bij zijn afscheid: god zal voorzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met de verhuizing.
    En Gods Zegen toegewenst bij alles voor de komende tijd.

    Groetjes
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heeft Hij jullie rijk gezegend!! Heel veel plezier ervan! Heerlijk, zo'n berichtje, mijn humeur knapt hier zo van op, dankjewel!
    Fijne dag, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig om te lezen allemaal. Veel zegen toegewenst met alles wat er gaat komen de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Marjolein,
    Even weer tijd voor je site en wat staan er weer een rijke blogs op!! Dank voor het delen, het bemoedigen en de tips!!
    Hoop je gauw weer te zien!
    Liefs Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-