13 januari 2012

Prachtige christelijke film nu gratis te bekijken

Gisteravond heb ik een prachtige christelijke film gezien die tijdelijk gratis te bekijken is. De vraag die door de hele film centraal staat is of dat je een fan van Jezus bent (dwz een naamchristen, je gaat naar de kerk, maar daar houd het ook mee op) of dat je een volgeling bent van Hem en dat betekent je kruis opnemen en achter Hem aan gaan, wat het ook kost en wat anderen ook van je zeggen. Ik was diep onder de indruk van deze film en van de voorbeelden die de dominee noemt. De film is helaas wel in het Engels en dus zonder ondertiteling. Deze film is trouwens ook erg geschikt om aan jongeren te laten zien, bijvoorbeeld tijdens de gezinsavond ;-)


Klik op de link om naar de film te gaan.

 http://www.notafan.com/index.php?option=com_content&view=article&id=83

(Halverwege stopt de film, maar dan kun je gewoon op play drukken en dan scrollen naar waar je gebleven bent, deze filmtip heb ik gehaald van de blog van Angel)

De site van 'not a fan' is: http://www.notafan.com/

2 opmerkingen:

  1. Veel dank voor deze tip! Ik vond de film zeer indrukwekkend. Ben gaan proberen een bedrijfje te vinden dat de film met NL ondertiteling kan/wil uitgeven :) dat zou natuurlijk geweldig zijn. Wie weet...

    Succes met alle bezigheden en veranderingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilke,

    wat leuk dat je dit plan hebt! Ik vond het ook een hele mooie en indrukwekkende film. Je zou het via Arjan Baan/Heartcry kunnen proberen. Zij hebben net een soort drukkerij opgericht en doen misschien ook wel vertaalwerk.

    Succes en hou me op de hoogte!

    Gods zegen in alles toegewenst,

    Door Christus verbonden,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-