16 augustus 2012

Magazine 'Above Rubies'

Sinds ik bij de geboorte van onze tweeling een gratis 'Above-Rubies'-magazine kreeg van mijn vriendin ben ik geabonneerd (ook gratis) op dit blad. Het is een magazine (Engels) vol artikelen over moederschap, gezin en geloof. Er worden verhalen van gelovige moeders van over de hele wereld ingezonden en gepubliceerd en het is ontzettend inspirerend, bemoedigend en opbouwend. De algehele visie van het blad is wel dat (net als de Duggarfamily) de gezinsgrootte aan God overgelaten wordt en dat er thuisonderwijs gegeven wordt. Dit hoeft natuurlijk niet jouw visie te zijn, al heb ik er wel respect voor. In het blad wordt ook benadrukt hoe belangrijk je rol als moeder en vrouw in het gezin is en krijg je veel praktische tips mee over huishouding, geestelijke opvoeding en dergelijke.


Je kunt alvast een kijkje nemen op de site van Above Rubies en misschien alvast wat artikelen lezen en als je je wilt abonneren kun je een mailtje sturen naar aboverubies@skynet.be. Via dat adres kun je een reactie achterlaten dat je graag een abonnement zou willen en je adres geven. De distributeur van het blad in Nederland en Belgie heet Wilma. Het zou fijn zijn als je dan af en toe een gift overmaakt naar AboveRubies, want er wordt een nieuw blad gedrukt, zodra er genoeg giften binnen zijn. 

Echt aanbevolen!

(Binnenkort zal ik waarschijnlijk een paar artikelen vertalen (zodra ik toestemming heb) en op mijn blog zetten)

6 opmerkingen:

  1. Hoi Marjolein,

    Ik zou graag een abonnement willen op above rubies. Heb het blog opgezocht van Wilma, weet alleen niet waar ik een berichtje moet achterlaten? Kun je me helpen? Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Yvonne,

      Je kunt naar de blog van Wilma gaan en onderaan elke blogpost staat in kleine letters: geen opmerkingen. Daar klink je op en dan kun je een reactie achterlaten. Je kunt je ook via de gewone site van above rubies gaan en je daar aanmelden, dat gaat dan via de UK. Groetjes Marjolein

      Verwijderen
  2. Dank je voor de tip Marjolein, ik ga eens kijken. Is het ook voor wat oudere kinderen (tieners) of met name voor jongere?
    Ken je overigens ook The Bates family? http://www.facebook.com/fanpage4thebatesfamily Ze hebben ook een eigen website!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag wendy, Ik volg de Bates idd al een tijdje via hun blog, maar nu hebben ze ook een eigen realityserie (United Bates of America) en zo gauw die op youtube komt ga ik zeker kijken.
      Het blad gaat zeker ook over oudere kinderen en huwelijk en nog zoveel dingen meer.

      Groetjes Marjolein

      Verwijderen
  3. Hallo,
    Even een praktische opmerking. Je mag je inderdaad opgeven via ons blog, maar een mailtje naar aboverubies@skynet.be met adresgegevens volstaat ook. Ik zie ernaar uit dit bemoedigende blad naar meerdere gezinnen in België en Nederland te sturen. In maart jl. hadden we Nancy en Colin te gast in België en volgend jaar maart hopen ze weer onze richting op te komen!
    Marjolein, voor opgave via de Above Rubies website kun je beter de UK website (http://www.aboverubies.co.uk/) gebruiken. Uit ervaring weet ik dat opgaves in de US voor Europa of heel lang duren of soms helemaal niet doorkomen hier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie en goede aanvulling, Wilma! Bedankt ook voor je mail over het vertalen. Dat komt helemaal goed!

      Verwijderen

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-