20 augustus 2012

Rivaliteit tussen je kinderen en een mooie blog

Sinds een tijdje volg ik de mooie blog van September McCarthy. Ik heb nu al zoveel geleerd van deze wijze, christelijke vrouw en moeder dat ik haar blog graag met jullie wil delen: www.septembermccarthy.com 

Ik wil jullie graag wijzen op de serie die ze heeft geschreven over rivaliteit en ruzies tussen je kinderen en hoe je daar op een goede manier mee om kunt gaan. De serie bestaat uit meerdere berichten en dit is er één van: http://www.septembermccarthy.com/2012/06/they-fight-like-cats-and-dogs/ (helaas wel in het Engels :-)), maar ik moedig jullie zeker ook aan meer van haar berichten te lezen, je zult er door bemoedigd en opgebouwd worden!

1 opmerking:

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-