21 december 2012

Twee nieuwe christelijke blogs

Wat ontzettend fijn en bemoedigend is het om te zien dat er steeds meer christelijke blogs komen. Ik ben daar zo dankbaar voor. Zo kunnen we elkaar bemoedigen en opscherpen in het gezin, in het huwelijk en in het geloof en steeds weer nieuwe dingen leren die ervoor zorgen dat onze blik gericht blijft op Christus en op wat de Bijbel zegt over onze dagelijkse wandel met Hem.

Ik wil graag twee nieuwe Christelijke blogs introduceren aan jullie.

De eerste is de blog van Hilda http://christus-toegewijd-gezinsleven.blogspot.nl/
Ze schrijft:
'Wij merken dat het ons heel erg helpt als we voorbeelden hebben van hoe andere mensen met God leven. Van alles wat wij ontvangen willen we ook weer uitdelen, om zo met elkaar steeds meer tot eer van God te leven.'
 Hilda is de gezegende moeder van zes kinderen en schrijft over boeiende onderwerpen als geloof, gezin, opvoeding en dergelijke. Dit vond ik onder andere een mooi en boeiend artikel op haar blog.
Ik zou zeggen, voeg haar blog toe op je blogroll en ik wil vanaf deze plek Hilda veel zegen toewensen bij het bloggen.

De tweede blog is van Mirjam http://geloof-huwelijk-gezin.blogspot.nl/
Mirjam schrijft:

Het is mijn verlangen dat ik met deze blog vrouwen kan bemoedigen dichtbij Christus te leven en meer een meer gevormd te worden tot een vrouw en moeder naar Zijn hart. Ik heb zelf deze bemoeding vaak nodig en zal dus voornamelijk een 'doorgeefluikje' zijn van de dingen die ik gelezen of gehoord heb.
Mirjam is gezegend met drie kinderen en ook zij schrijft over het huwelijk, geloof en gezin.
Lees dit artikel maar eens op haar blog en als je moeder mag zijn dan is dit stukje erg herkenbaar!
Voeg ook Mirjams blog toe en volg haar bemoedigende blogposts. Jij ook veel zegen gewenst, Mirjam!!

Nog wil ik jullie wijzen op een blog, namelijk de blog van Annemieke http://eigenwijslandelijkgeinspireerd.blogspot.nl/. Annemieke en haar man verwachten binnenkort hun eerste adoptiekindje en Annemieke is parttime leerkracht op een basisschool. Ze schrijft al lange tijd en met veel plezier lees ik haar blogposts altijd. Onder andere schrijft ze veel over eenvoudig leven, over de victoriaanse tijd, over haar leven hier en nu, over het geloof, over 'modest' kleding en over nog zoveel meer. Echt gaan volgen deze blog hoor, je zult ervan genieten!



10 opmerkingen:

  1. Dank je wel!

    http://showmeastorie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor deze tips Marjolein. Het zijn zeker mooie weblogs, ik heb ze toegevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel! En ook voor je mooie nieuwe blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goede toevoegingen!
    Bedankt voor het delen, het bemoedigt enorm om te merken dat er meer moeders zijn die dezelfde gezindheid hebben en dit willen delen

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjolein,
    wat heb je een mooie blog! Ik wil deze graag volgen, maar hoe kan dat? Ik zie aan de rechterkant niets waar ik me kan aanmelden ofzo. Ben benieuwd!
    Neem ook gerust een kijkje op mijn blog over de schoonheid van een leven met liefde en geloof!
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Annelies,

    Bedankt voor je reactie! Je kunt me volgen door in je google of blogger account op toevoegen te klikken en dan de naam van mijn blog intoetsen. Je kunt er dan voor kiezen me openbaar of anoniem te volgen. Hartelijke groet, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marjolein,
    da's waar ook, op die manier kan het natuurlijk ook. Ik heb je zojuist toegevoegd :-) Veel plezier en succes met het schrijven van je mooie blogberichten!
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marjolein,

    Mag ik je vragen bij welke kerk je zit?ik kwam eigenlijk "per ongeluk"op je blog,maar heb met veel belangstelling gelezen.Sinds een aantal jaren ben ik erg (hoe zal ik dit eens goed uitleggen?)op zoek naar god,maar ik weet niet goed hoe.Ik hoop dat je me een beetje op weg zou willen helpen(met wat tips misschien?)
    Alvast heel veel dank!

    Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Alice,

      Natuurlijk wil ik je helpen bij die zoektocht. Misschien kun je mailen naar marjoleinmol@hotmail.com dan kunnen we via de mail verder praten hierover. Hartelijke groet, Marjolein

      Verwijderen
  9. Wat een mooie blog! Heel veel interessante artikelen - grappig ook dat je dezelfde Engelse website als mij bezocht heb.

    bijbelseliefde.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

Je reactie stel ik erg op prijs